شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۰
کد خبر: ۸۲۳۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
ثبت نام دوره‎های مدرسه رسانه در ۱۶ رشته تخصصی با حضور اساتید برجسته در فرهنگسرای رسانه آغاز شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ دوره‌ها و کارگاه های تخصصی فرهنگسرای رسانه در سه حوزه سینما و تئاتر، رسانه، شعر و داستان با عنوان «مدرسه رسانه» در این فرهنگسرا برگزار می‎شود.

علاقه‌مندان در حوزه تئاتر، می‎توانند در کارگاه بدن و حرکت با حضور یاسر خاسب، آکادمی تخصصی تئاتر با حضور میکاییل شهرستانی و کارگاه نمایشنامه خوانی با حضور فریدون محرابی ثبت نام کنند.

دوره بازیگری مقابل دوربین با حضور فرزاد موتمن و هومن سیدی، ، کارگاه فیلنامه نویسی با حضور سام قریبیان، کارگاه کارگردانی با حضور فرزاد موتمن، کارگاه بازیگری با حضور سیما تیرانداز و هوتن شکیبا، دوره بازیگری کودک و نوجوان با حضور لیلی رشیدی و آنالی شکوری و کارگاه تحلیل فیلم و نقدنویسی با حضور سعید قطبی‌زاده دوره های «مدرسه رسانه» در حوزه سینما است.

آغاز ثبت نام دوره‎های تخصصی مدرسه رسانه

در حوزه رسانه و تلویزیون نیز کارگاه گویندگی و اجرا با حضور احسان کرمی و کارگاه برنامه‌سازی با حضور منصور ضابطیان دوره‌های این مدرسه را تشکیل می‌دهند.

در حوزه شعر و داستان کارگاه‌های ترانه با حضور نیلوفر لاری‎پور، قصه‌نویسی با حضور امیرعلی نبویان و داستان‌نویسی و داستان‌خوانی با حضور محمدجواد جزینی برگزار می‎شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این کارگاه‌های آموزشی می‎توانند به واحد آموزش فرهنگسرای رسانه واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22888681 تماس بگیرند.
نظر شما