دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۲
کد خبر: ۸۲۴۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، فرهنگسرای بهاران با مشارکت اداره کل امور بانوان و بسیح منطقه 17 ویژه برنامه «بانوی کرامت» را برگزار می‌کند.
دختران موفق منطقه 17 در برنامه بانوی کرامت تجلیل می شوندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی، ویژه برنامه «بانوی کارامت» اختصاص به تجلیل و معرفی دختران موفق منطقه 17 دارد.

دختران شرکت کننده در برنامه بانوی کرامت، دانش آموزان و دانشجویان با نمرات الف، دختران با حجاب برتر و دختران فعال در گروه‌های اجتماعی نظیر مسجد، بسیج و خیریه هستند.

همچنین حافظان کل و یا بخشی از قرآن کریم ، پژوهشگران موضوعات مرتبط با قرآن، دختران موفق و برتر علمی و پژوهشی منطقه و برترین‌ها در رشته‌های ورزشی و هنری برخی دیگر از منتخبان برنامه بانوی کرامت خواهند بود.

توجه به ارزش‌های دختران از دیدگاه اسلامی، تشویق، تکریم و تقدیر از دختران موفق، تبیین مقام و منزلت دختران به عنوان همسران و مادران فردا و ارتقای سلامت اجتماعی- روانی دختران و شاداب سازی مدارس از اهداف برگزاری برنامه کرامت به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند 25 مرداد ماه از ساعت 17 تا 19 به میدان بهاران ، ابتدای بوستان بهاران ، سینما بهاران مراجعه کنند. 

نظر شما