يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۱
کد خبر: ۸۲۴۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
فرهنگسرای خاوران برگزار می‌کند:
کتاب «بر بال فرشته» به مناسبت روز بازگشت آزادگان سرافراز میهن اسلامی 26 مرداد از ساعت 17 در سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران رونمایی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ «کتاب بر بال فرشته‌ها» به مناسبت سالگرد بازگشت شکوهمند آزادگان سرافراز کشور در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

این کتاب روایتگر خاطرات شهید عباس عظیما است و روز دوشنبه در سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران رونمایی می‌شود.
رونمایی از کتاب «بربال فرشتگان» با حضور نویسنده کتاب علی فرهادی، احمدرضا زرگر معاونت اجتماعی سپاه محمد رسول الله همراه با روایتگری دفاع مقدس، پخش کلیپ و .... برگزار خواهد شد.

تاریخ دفاع مقدس سرشار از خاطرات شهدای گرانقدری است که هرکدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند، شهید عباس عظیما یکی از آن بزرگ مردان و خاطره آفرینانی است که گر چه تاکنون به دلیل بیان نشدن چگونگی توبه او پیش از تصمیم رفتن به جبهه و رسانه‌ای نشدن سرگذشت شهادتش گمنام مانده است ولی این اثر به یاد ماندنی می‌تواند ادای دینی باشد به روح این شهید.

این برنامه با مشارکت بسیج ناحیه مالک اشتر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این رونمایی دوشنبه 26 مرداد به فرهنگسرای خاوران به نشانی ميدان خراسان، خیابان خاوران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  تلفن 33015423 تماس بگیرند.
نظر شما