دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۲
کد خبر: ۸۲۴۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌کند:
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت دهه کرامت ویژه‌برنامه «رأفت کریمانه» را در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجموعه برنامه «رأفت کریمانه» به مناسبت دهه مبارک کرامت در راستای تقویت هویت دینی و با هدف پرداختن به شخصیت والای امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار خواهد شد. 
این ویژه‌برنامه از ۲۵ مرداد تا ۴ شهریور به مدت ۱۰ شب با برپایی غرفه‌های متنوع از جمله مسابقه کتابخوانی با موضوع آشنایی با سیره رضوی، برگزاری نمایشگاه و فروش کتاب، برپایی غرفه طب‌الرضا(ع) با رویکرد شیوه‌های بهبود سبک تغذیه، غرفه‌های کودک و عکاسی، نگاه گذر و همچنین مسابقه عکس، شعر و داستان در مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران دنبال خواهد شد.

برپایی فرهنگسرای موقت زیارت در فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه‌آهن

برگزاری مراسم تجلیل از خادمان رضوی، ویژه‌برنامه بهره‌مندی از پرچم متبرک حرم مطهر رضوی، حرکت نمادین خدام رضوی و توزیع «نمک و نبات» به صورت تبرک در بین مناطق محروم تهران، برپایی دو فرهنگسرای موقت با عنوان «زیارت» در فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه‌آهن تهران و برگزاری ویژه برنامه‌ای برای ایجاد تفاهم بین زوجینی که به دنبال طلاق هستند از بخش‌های متنوع این برنامه سراسری است.

اختتامیه ویژه‌برنامه «رأفت کریمانه» شب میلاد با سعادت امام رضا(ع) با تجلیل از «خادمان خورشید»  تکریم ۵۰۰ خادم آستان قدس رضوی در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.
نظر شما