يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۲
کد خبر: ۸۲۵۱۶
|
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
به مناسبت روز پزشک در فرهنگسرای ملل:
فرهنگسرای ملل به مناسبت روز پزشک از کتاب «سرگذشت پزشکی در ایران» تالیف دکتر یاسر مالی و دکتر احسان رضایی دوشنبه دوم شهریور رونمایی می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مراسم رونمایی از کتاب «سرگذشت پزشکی در ایران» تالیف دکتر یاسر مالی و دکتر احسان رضایی در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود. این آیین با حضور مولفان کتاب و همچنین محمد کیاسالار، حجت الاسلام محمدرضا زائری و دکتر علی اکبر ولایتی دوشنبه دوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

«سرگذشت پرشکی در ایران» مروری است بر تاریخ و تمدن کشورمان از دید دانش پزشکی. این کتاب به توصیف ظهور علم پزشکی، روش‌های آموزش پزشکی در دوران مختلف تاریخ ایران، اصول اخلاقی پزشکی در هر عصر و پیشرفت‌ها و ناکامی‌های علمی در هر برهه از تاریخ کشورمان می‌پردازد.

«سرگذشت پزشکی در ایران» در ۱۲ فصل تاریخ پزشکی ایران را از پزشکان افسانه‌ای تا به امروز روایت می‌کند. مولفان کتاب در هر فصل به بررسی یک دوره تاریخی پرداخته‌اند و تحولات علمی را با توجه به ویژگی‌های سیاسی آن دوره مورد بررسی قرار داده‌اند و در پایان مهم‌ترین چهره‌های علم پزشکی ایران در آن عصر معرفی و به ابتکارت و ابداعات هر کدام از این دانشمندان در زمینه پیشبرد علم پزشکی و درمان اشاره شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند دوم شهریور ماه ساعت 17 به فرهنگسرای ملل واقع در بزرگراه صدر ، بلوار قیطریه ،بوستان قیطریه، سالن فرهنگ مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22671718 تماس بگیرید.
برچسب ها: فرهنگسرای ملل
نظر شما