سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۱
کد خبر: ۸۲۵۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
محمود صلاحی در نشست هفتگی با مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: برای نشان دادن سبک زندگی ایرانی اسلامی و القای فرهنگ ایثار و شهادت باید به دنبال اجرای برنامه‌های هنری جدی باشیم.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نشست رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با معاونان، مدیران کل ستادی و مدیران فرهنگی هنری مناطق بعدازظهر دوم شهریور برگزار و طی آن، برنامه‌های دهه کرامت و هفته دفاع مقدس بررسی شد.

در ابتدای این نشست محمود صلاحی با تبریک میلاد باسعادت امام رضا(ع) از ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت دهه کرامت تقدیر کرد و گفت: مهم‌ترین ویژگی این برنامه‌ها، ارائه محتوای فرهنگی در قالب هنر است. باید مضامین دینی و عرفانی را در قالب هنر به مردم ارائه کنیم. به این ترتیب هم اثرگذاری بهتری داریم و هم کارها از ماندگاری بیشتری برخوردار خواهند شد.

به تعداد خانه شهدا، خانه فرهنگ داریم

صلاحی پرداختن به سبک زندگی ائمه اطهار (ع) را یکی از مهم‌ترین هدف‌های سازمان خواند و گفت: هدف ما از هنر، باید تعالی فرد و جامعه باشد. یکی از متعالی‌ترین جلوه‌های فرهنگی جامعه، سبک زندگی اهل بیت(ع) است. باید در برنامه‌ریزی‌ها به سبک زندگی بزرگان بپردازیم؛ هم برای میلاد جشن‌های متعدد پیش‌بینی کرده و هم برای وفات یا شهادت ائمه برنامه‌های ویژه تدارک ببینیم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره لزوم برنامه‌ریزی بهتر برای برگزاری ویژه‌برنامه دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک میراث ملی است. جنگ ما یک گنج بود که باید از آن بهره‌برداری کنیم. برای نشان دادن سبک زندگی ایرانی اسلامی و القای فرهنگ ایثار و شهادت باید دنبال اجرای برنامه‌های هنری جدی باشیم. هفته دفاع مقدس یک افتخار مردمی است. ما به تعداد خانه‌های شهدا، خانه فرهنگ داریم و باید این فرهنگ را به بهترین نحو ارائه کنیم.

ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نیازمند برنامه‌های جدی هنری است

تشریح برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در هفته دفاع مقدس

در ادامه حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به تشریح ویژه برنامه‌های این سازمان برای هفته دفاع مقدس پرداخت. وی بررسی و معرفی سبک زندگی شهیدان را مهم‌ترین دغدغه معاونت فرهنگی خواند و ویژه‌برنامه «ضیافت ستارگان» را به عنوان مهم‌ترین برنامه فرهنگی هفته دفاع مقدس معرفی کرد.

امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری نیز برنامه‌های هنری این سازمان در هفته دفاع مقدس را معرفی کرد. وی از برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی با مضمون دفاع مقدس خبر داد و ضبط و بازسازی مارش‌های دفاع مقدس را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های معاونت هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس معرفی کرد.

در پایان این نشست، رئیس سازمان فرهنگی هنری از رضا دوستعلی رئیس فرهنگسرای اخلاق برای ویژه برنامه «بچه‌های محراب» و قضات‌لو رئیس فرهنگسرای مترو برای طرح «من حجاب را دوست دارم» تقدیر کرد. در ادامه مراسم تودیع و معارفه مدیر هماهنگی و ارتباطات حوزه ریاست سازمان برگزار شد و طی آن فرزاد قاسم‌زاده مدیریت هماهنگی و ارتباط حوزه ریاست را بر عهده گرفت.


نظر شما