سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۰
کد خبر: ۸۲۷۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
در درالقرآن فاطر فرهنگسرای بهمن؛
دارالقرآن فاطر ریحانه النبی(س) فرهنگسرای بهمن آماده ثبت نام رایگان از تمامی علاقه‌مندان به فعالیت‌های قرآنی است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دارالقرآن فاطر ریحانه النبی(س) فرهنگسرای بهمن با ارائه خدمات رایگان آموزشی در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، فصیح خوانی، حفظ، تفسیر، احکام و سایر رشته‌های قرآنی که با حضور استادان و مربیان مجرب قرآنی برگزار می‌شود، میزبان علاقه‌مندان به فعالیت‌های قرآنی در رده‌های سنی مختلف است. 
  
دارالقرآن فاطر فرهنگسرای بهمن علاوه بر پنج کلاس آموزشی، دارای نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی قرآنی است که با ارائه آثاری متنوع از قبیل قرآن کریم و ادعیه، زندگینامه پیامبران و امامان معصوم(ع)، مفاتیح، کتاب‌های ویژه هیئات مذهبی، تابلوهای جدید هنری و مذهبی، انواع سجاده، مهر و تسبیح، بازی‌های فکری با رویکرد مذهبی، لوح‌های فشرده مذهبی و مداحی و... پذیرای شهروندان است. 
 
عموم شهروندان برای ثبت نام رایگان در دارالقرآن فاطر و بازدید از نمایشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگی این پایگاه قرآنی می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل به فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۳۰۶ تماس بگیرند.
نظر شما