دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۹
کد خبر: ۸۲۷۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
در مجتمع فرهنگی هنری اعتماد برگزار شد
با حضور کارشناس روانشناسی در مجتمع فرهنگی هنری اعتماد، راه‌های ارتباط روانی با اعضای خانواده به صورت موثر (فضاشناسی خانواده) بررسی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در ششمین جلسه از سلسله برنامه‌های «ده رسم زندگی»، سید محمد مکی، کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی، به بررسی راه‌های مقابله با استرس و اضطراب، کنترل خشم و چگونگی برقراری ارتباط موثر اعضای خانواده با یکدیگر پرداخت.

در این برنامه به موضوعاتی همچون تأثیر ترتیب سنی فرزندان در خانواده بر خصوصیات فردی آنها، راه‌های شناخت بلوغ فرزندان و توجه به اوقات فراغت آنان پرداخته شد. همچنین تأثیر صله ارحام و ارتباطات اجتماعی در بهداشت روان، از دیدگاه اسلام و علم نیز بررسی شد. در پایان جلسه نیز، نشست پرسش و پاسخی میان مدرس و مخاطبان انجام شد.

گفتنی است سلسله مهارت‌های ده‌گانه زندگی با عنوان ‌«ده رسم زندگی» به همت مجتمع فرهنگی هنری اعتماد و با هدف ارتقای سلامت روانی اجتماعی، تا پایان فصل تابستان، هر چهارشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح برپا می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسات می‌توانند به نشانی میدان بریانک، خیابان دعوتی، روبروی موزه حیات وحش هفت چنار، بوستان اعتماد، مجتمع فرهنگی هنری اعتماد مراجعه کنند یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55788051  تماس بگیرند.
نظر شما