دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۸
کد خبر: ۸۲۸۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
سید علی احمدی درخصوص استقبال مخاطبان از فیلم محمد رسول الله در پردیس‌های سینمایی شهرداری گفت: در ۱۰ روز گذشته بیش از ۲۰ هزار مخاطب در پردیس‌های سینمایی شهرداری تهران به تماشای این فیلم نشسته‌اند.
استقبال مخاطبان از محمد رسول الله در پردیس‌های شهرداری تهران
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مدیرعامل موسسه تصویر شهر با ابراز خرسندی از استقبال ویژه قشرهای مختلف مردم از فیلم «محمد رسول‌الله» اظهار کرد: حضور ۲۰ هزار مخاطب در پردیس‌های ملت، رازی، راگا و تماشا در طی ۱۰ روز، نشان از جلب نظر مردم به این فیلم سینمایی شاخص در روزهای اول اکران آن دارد. 

احمدی با ابراز امیدواری از تداوم استقبال مخاطبان از فیلم فاخر مجید مجیدی خاطرنشان کرد: ضریب اشغال صندلی سالن‌های پردیس ملت به عنوان یکی از سینماهای خوب کشور با اکران فیلم «محمد رسول‌الله» چند برابر شده است. ما امیدواریم که توجه مردم به این فیلم سینمایی فاخر، باعث افزایش استقبال مردم از تمام فیلم‌های سینمای ایران شود. 

اصحاب رسانه میهمان ویژه پردیس‌های شهرداری
مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پایان با تاکید بر تداوم ارائه تسهیلات ویژه پردیس‌های زیرنظر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به اصحاب رسانه گفت: موسسه تصویر شهر به پاس تلاش اصحاب رسانه و به مناسبت روز خبرنگار، امکان استفاده رایگان از پردیس‌های شهرداری تهران را تا پایان شهریورماه به همراه یک میهمان برای خبرنگاران فراهم کرده است. این تسهیلات که با کارت خبرنگاری ارائه می‌شود، طبق وعده قبلی تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت و هیچ فیلمی هم از این قاعده مستثنی نیست.
نظر شما