يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۵
کد خبر: ۸۲۸۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
فرهنگسرای ابن سینا با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه دو، در حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت با حضور هنرمندان و خیرین منطقه جشنواره «یک لقمه مهربانی» را برگزار می‌کند.
«یک لقمه مهربانی» در فرهنگسرای ابن سینابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ جشنواره «یک لقمه مهربانی» به همت فرهنگسرای ابن سینا و با مشارکت مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۲ با هدف کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند برگزار می‌شود.

حامد حریری مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲ و رئیس فرهنگسرای ابن‌سینا ضمن دعوت از نیکوکاران برای شرکت در این برنامه گفت: نیکوکاران به دو طریق تهیه غذا و ارائه لقمه‌های مهربانی‌شان برای فروش در این جشنواره می‌توانند در این جشنواره حضور یابند.

حریری متذکر شد: ما از حضور علاقه‌مندان برای فروش غذاهایشان استقبال می‌کنیم و خیرینی که تمایل دارند به این جشنواره غذا تحویل دهند می‌توانند با حضور در فرهنگسرای ابن سینا و غرفه پذیرش، هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. 

جشنواره فروش غذای «یک لقمه مهربانی» روز جمعه ۲۰ شهریور با حضور محمد حسین لطیفی و جمعی از هنرمندان سریال پر مخاطب «تنهایی لیلا» و رامبد جوان به همراه گروه هنری خندوانه و خیرین منطقه ۲ برگزار می‌شود.

کلیه اغذیه حاضر در این جشنواره توسط خیرین تهیه شده است و تمامی هزینه فروش آنها برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت صرف خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند ۲۰ شهریور از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب به نشانی شهرک قدس، فاز یک، خیابان ایران زمین شمالی، فرهنگسرای ابن سینا مراجعه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرید.
نظر شما