دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۷
کد خبر: ۸۲۹۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
کانون ادبی «آوای سالکان» برگزار می‌کند
شب شعر شفق به مناسبت بزرگداشت مقام استاد شهریار به همت فرهنگسرای شفق و با همکاری کانون ادبی «آوای سالکان» چهارشنبه ۲۵ شهریور برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت استاد سید محمدحسین شهریار با حضور پروفسور سید حسن امین، دکتر پرستو یمینی، دکتر نیره السادات حمزه عراقی، دکتر میر اسماعیل قاضی شیراز و سعید بیابانکی اجرا می‌شود.

استاد سید محمد حسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، شاعر ایرانی اهل آذربایجان بود که به زبان‌های ترکی آذربایجانی و فارسی شعر سروده است. وی در ۲۷ شهـریـور ۱۳۶۷ در بـیـمارستان مهـر تهـران بدرود حیات گـفت و بـنا به وصیـتـش در زادگـاه خود در مقـبرةالشعـرا سرخاب تـبـریـز به خاک سپـرده شد و از این رو سالروز درگذشت وی به «روز شعر و ادب فارسی» نام‌گذاری شده است.

بزرگداشت استاد شهریار در فرهنگسرای شفق و با همکاری کانون ادبی «آوای سالکان» در روز چهارشنبه ۲۵ شهریور، ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان یوسف‌آباد، خیابان ۲۱ مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۵۴۰۱۶ تماس بگیرند.
برچسب ها: فرهنگسرای شفق
نظر شما