جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۶
کد خبر: ۸۳۰۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
بارش باران در روز جمعه ۲۷ شهریور، چند اجرای نمایش خیابانی و صحنه‌ای در دومین روز جشنواره تئا‌تر شهر را لغو کرد
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ بارش ناگهانی باران در روز جمعه موجب لغو اجرای داوری دو نمایش خیابانی و یک نمایش بخش تئا‌تر کودک و نوجوان شد.
 
بارش باران و آبگرفتگی سالن خانه فرهنگ فدک به حدی بود که نمایش «یک دقیقه» به کارگردانی میثم یوسفی امکان اجرای دوم خود را از دست داد. این گروه در حالی اجرای اول خود را انجام داد که حجم زیادی از آب باران به داخل سالن نفوذ کرده بود. با هماهنگی دبیرخانه قرار شده است که این نمایش در روز سه شنبه ۳۱ شهریور در همین سالن روی صحنه برود. 

در بخش خیابانی نیز دو نمایش «فرشته ماهی‌ها در خاک» به کارگردانی علی عمرانی و «نمایش تحت درمان» به کارگردانی روح‌الله سنایی به دلیل بارش شدید باران لغو شدند. در حالی که نمایش خیابانی «کسی لبخند نمی‌زند» کار رستا رضوی و نمایش خیابانی «کودک درون» به کارگردانی الهه پورجمشید در محوطه مجموعه تئا‌تر شهر و در حین بارش باران با استقبال تماشاگران اجرای خود را گذراندند.
 
دبیرخانه چهارمین جشنواره تئا‌تر شهر اعلام کرد، اجرای داوری نمایش «فرشته ماهی‌ها در خاک» روز یکشنبه ۲۹ شهریور و اجرای داوری نمایش «تحت درمان» روز شنبه ۲۸ شهریور انجام خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در فرهنگسرای شفق به تماشای این دو اثر نمایشی بنشینند.
نظر شما