جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۵
کد خبر: ۸۳۰۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
یکشنبه ۲۹ شهریور و چهارمین روز از جشنواره تئا‌تر شهر با اجرای سه نمایش در بخش باران تئا‌تر مذهبی همراه است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بخش باران جشنواره تئا‌تر شهر در چهارمین روز جشنواره میزبان نمایش‌ «تابندگان» کار علیرضا مهران، «کمی دور‌تر» کار اکبر قهرمانی و مجلس شاه فتاح کار ناصر عاشوری خواهد بود. 

نمایش تابندگان در سالن ماه حوزه هنری و در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ اجرا می‌شود. این نمایش ۳۰ دقیقه‌ای تکنیک «بازی در بازی» در تئا‌تر را به نمایش می‌گذارد. 

نمایش «کمی دور‌تر» نیز با مدت ۴۰ دقیقه در سالن کوچک تالار محراب میزبان علاقه‌مندان می‌شود. نوبت‌های اجرای این نمایش در ساعت ۱۶ و ۱۸ در نظر گرفته شده است. 

خانه نمایش اداره تئا‌تر نیز در چهارمین روز جشنواره شاهد اجرای مجلس شاه فتاح می‌شود که دو نوبت ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می‌رود. 

در بخش تئا‌تر کودک و نوجوان دو نمایش به اجرا در می‌آیند. «دنیای وارونه رویا» به کارگردانی بهار میرزاپور در نوبت‌های ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ میزبان تماشاگران فرهنگسرای خاوران خواهد شد و نمایش «پادشاهی که سه پسر داشت و پادشاهی دیگر که سه پسر داشت» به کارگردانی سعید تاجیک در خانه فرهنگ فدک اجرا می‌شود. ساعت اجرای این نمایش ۱۶:۳۰ و ۱۸ اعلام شده است. 

دومین اجرای تئا‌تر شورایی «وقتی برلین ۲ شورایی می‌شود» نیز در ساعت ۱۸ فرهنگسرای ارسباران اجرا خواهد شد. 

در بخش نمایشنامه‌خوانی نیز دو نمایشنامه «آپارتمان لاله» با کارگردانی نوید ایزدیار و «دلبند یا وقایع اتفاقیه مفقود الپدر» به کارگردانی مریم جلیلی خوانده می‌شوند. 

«آپارتمان لاله» قرار است در فرهنگسرای سرو و در ساعت ۱۶ خوانده شود. نمایشنامه «دلبند یا وقایع اتفاقیه...» نیز در ساعت ۱۷ فرهنگسرای شفق خوانده خواهد شد. 

چهارمین جشنواره تئاتر شهر تا دوم مهرماه در چهارده سالن تئا‌تر پایتخت برگزار می‌شود.
نظر شما