يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۳
کد خبر: ۸۳۰۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
به مناسبت پاسداشت شهدای بیت ا... الحرام برگزار می‌شود؛
ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «همایش برائت از آل سعود صهیونی» همزمان با سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا، در فرهنگسرای امام(ره) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این برنامه که با هدف پاسداشت شهدای برائت از مشرکین بیت ا... الحرام در رخداد خونین مکه مکرمه و با حضورخانواده معظم شهدای مکه برگزار می‌شود؛ حجت الاسلام محسن قمی عضو مجلس خبرگان رهبری و حسین اسماعیلی دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش سخنرانی خواهند کرد. 
 
نهم مرداد سال ۱۳۶۶ هزاران زائر ایرانی و تعدادی از زائران دیگر کشورهای اسلامی در مکه معظّمه و خانه خدا، در حال انجام فریضه الهی برائت از مشرکین بودند که به دست ماموران دولت وهابی عربستان سعودی مورد تهاجم وحشیانه قرارگرفته و به شهادت رسیدند. 
 
همایش برائت از آل سعود صهیونی برنامه‌ای مشترک از فرهنگسرای امام(ره) و جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار یکشنبه ۲۹ شهریورماه از ساعت ۱۷تا ۱۹ در سالن همایش فرهنگسرای امام(ره) برگزار می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه‌برنامه می‌توانند به نشانی نیاوران، خیابان شهید باهنر، بین سه راه یاسر و خیابان جماران، خیابان امیرسلیمانی، کوچه سبا، سالن همایش فرهنگسرای امام (ره) مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر با شماره ۲۶۱۰۰۸۹۵ تماس بگیرید.
برچسب ها: فرهنگسرای امام
نظر شما