سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۵
کد خبر: ۸۳۰۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کتابخانه مسجدالنبی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند
امیرسعیدزاده و کامور بخشایش در کتابخانه مسجد النبی حضور می‌یابند تا کتاب «عصرهای کریسکان» را برای مخاطبان خود معرفی و بررسی کنند.
نقد و معرفی کتاب «عصرهای کریسکان»
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه مسجدالنبی که از مراکز مشارکتی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس کتاب «عصرهای کریسکان» را در تاریخ ۳۰ شهریور ۹۴ نقد و معرفی می‌کند.
 
کتاب «عصرهای کریسکان» مجموعه خاطرات حضور امیر سعیدزاده در جبهه‌های حق علیه باطل است که به کوشش کیانوش گلزار راغب، طی سه سال تفکر و تامل و پیگیری، ۴۰ ساعت گفتگو و مصاحبه با امیر سعیدزاده، سعید سردشتی و همسر ایشان، سعدا حمزه‌ای، و روز‌ها و ساعت‌ها مصاحبه تکمیلی و پراکنده با رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدای نامبرده در کتاب، انجام سفرهای تحقیقاتی و می‌دانی در منطقه سردشت، نوشته شده است.
 
این برنامه با حضور کامور بخشایش، نویسنده و پژوهشگر حوزه‌های تاریخ و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.
  
علاقه‌مندان برای شرکت در نشست نقد و معرفی کتاب «عصرهای کریسکان» می‌توانند در تاریخ ۳۰ شهریور از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ به نشانی تهرانسر، بلوار لاله، خیابان شهید طالبی، کوچه بیست و هفتم، کتابخانه مسجد النبی مراجعه کنند. برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۵۲۶۴۶۲ تماس بگیرید.
نظر شما