دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۴
کد خبر: ۸۳۰۵۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
نمایشگاهی از آثار راه یافته به بخش مسابقه طراحی شخصیت‌ کارتونی تا ۳ مهر در نگارخانه فرهنگسرای اندیشه برپاست.
شخصیت‌های کارتونی در فرهنگسرای اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این روز‌ها نمایشگاهی از ۱۲۶ نفر برگزیده از مسابقه طراحی شخصیت کارتونی در فرهنگسرای اندیشه در حال برگزاری است. 

با فراخوانی که برای مسابقه طراحی شخصیت‌های کارتونی در خردادماه صادر شده بود، آثار۵۲۳ نفر، دریافت شد. از این تعداد ۱۲۶ نفر به بخش مسابقه راه پیدا کردند. از بین آن‌ها هیئت داوران ۳ نفر را با نام‌های آراد صفارزادگان، محمدخانعلی‌زاده و علی آقایی بدون ذکر رتبه‌بندی شایسته تقدیر دانستند. 
 
این آثار به لحاظ‌ تکنیکی و فنی، خلاقیت در خلق شخصیت کارتونی، القا کننده هویت ایرانی اسلامی، جذابیت برای کودکان و مناسب برای تولید محصولات فرهنگی و نوشت افزاری، واجد شرایط اعلام شدند. 
 
قرار است مجموعه‌ای از آثار برگزیده این مسابقه در کتابچه‌ای به چاپ برسد و در اختیار صاحبان صنایع، تولیدکنندگان نوشت افزار و افراد واجد شرایط قرار بگیرد. 
 
نمایشگاه آثار مسابقه طراحی شخصیت کارتونی از روز ۲۸ شهریور ماه آغاز شده و تا ۳ مهر ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
نظر شما