دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۵
کد خبر: ۸۳۰۹۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
خانه فرهنگ ورد آورد در طی برگزاری ویژه برنامه‌های مناسبی هفته دفاع مقدس، اقدام به تجلیل از مقام سه تن از روحانیون شهید ورد آورد نموده است.
تجلیل از مقام سه روحانی شهید در وردآوردبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ویژه برنامه تجلیل از سه روحانی شهید محله وردآورد با مشارکت اهالی محل، روحانیون، مساجد، هیئت‌های مذهبی، پایگاه بسیج و با حضور این سه خانواده شهید اجرا می‌شود و نسبت به مقام این سه بزرگوار که کوچه یا خیابانی در منطقه به نامشان مزین شده است ادای احترام خواهد شد.
 
مراسم یادبودی نیز با توزیع بروشور‌هایی از زندگینامه و به احترام آن‌ها در درب منزل و مسجد محله برگزار می‌گردد. این برنامه با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان با منش و مرام چهره‌ها و مفاخر دفاع مقدس برگزار می‌شود.
 
ویژه برنامه آیین تکریم شهدای وردآورد و تجلیل از خانواده آنان، در تاریخ‌های ۳۱ شهریور، یکم و ششم مهر ماه به مدت سه شب از ساعت ۱۸ تا ۲۰ بعد از اقامه نماز مغرب در منزل این شهیدان برگزار می‌شود.
 
روز ۳۱ شهریور ماه در منزل شهید حجت الاسلام محمد سالم هوسی، ۱ مهر ماه منزل شهید مهدی فراهانی نسب و ۶ مهر ماه منزل شهید محمد حسین مصلحی کارگر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
 
برای شرکت در این برنامه می‌توانید به کیلومتر ۱۹ جاده مخصوص کرج، بلوار اصلی وردآورد، جنب تالار مهرگان، خانه فرهنگ وردآورد مراجعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۹۸۱۰۴۱ تماس بگیرید.
برچسب ها: هفته دفاع مقدس
نظر شما