سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۰
کد خبر: ۸۳۱۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه پوستر مفهومی عکس و کاریکاتور با عنوان «تصویر پایداری» به مدت دو هفته در نگارخانه فرهنگسرای خاوران برپا شده است.
نمایشگاه تصویر پایداری به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هدف از برگزاری این نمایشگاه، نمایش گوشه‌ای از جان فشانی‌ها و ایثار رزمندگان اسلام است. 

آشتیانی رئیس فرهنگسرای خاوران در این‌باره گفت: این هفته فرصت مغتنمی است تا رشادت‌ها و فداکاری‌های آزادگان، رزمندگان، جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس برای مردم تبیین شود. 

وی با اشاره به اینکه نسل امروز، دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیده و لمس نکرده‌، بیان کرد: باید همه مسئولان دستگاه‌هایی اجرایی، برنامه‌هایی را در تبیین ابعاد مختلف این دوران به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالروز دفاع مقدس برگزار کنند تا نسل امروز بیشتر با این رشادت‌ها آشنا شوند. 

این نمایشگاه شامل ۷۰قطعه اثر ۷۰*۵۰ است که با مشارکت خانه شهید شهرداری منطقه ۱۵ و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس پذیرای علاقه‌مندان شده است.

همچنین در این نمایشگاه که از ۳۱ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت، نشستی با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران منطقه ۱۵  به منظور تجلیل از ایشان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده آثار از ساعت ۹ تا ۱۸ به نگارخانه فرهنگسرای خاوران به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۰۱۵۴۲۳ بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما