دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۷
کد خبر: ۸۳۱۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
استاندار تهران در حاشیه «هم‌عهدی با شهدا» در گلزار شهدای بهشت زهرا:
ویژه‌برنامه «هم‌عهدی با شهدا» در گلزار شهدای بهشت زهرا، روز گذشته میزبان استاندار تهران و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که با دو شهید هشت سال دفاع مقدس هم‌عهد شدند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید حسین هاشمی استاندار تهران و سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنج شنبه دوم مهر ماه، با حضور در غرفه «هم‌عهدی با شهدا» که در مقابل سالن دعای ندبه گلزار شهدا برپا شده بود، بعد از دریافت پلاک، با دو تن از شهیدان هشت سال دفاع مقدس هم‌عهد شدند.

مردم ما همیشه در کنار خانواده شهدا هستند

سید حسین هاشمی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه برپایی چنین طرحی، بیانگر پیوند مستقیم میان شهدا و مردم است، گفت: امیدواریم چنین روابطی میان شهدا و مردم همیشه پایدار باشد و به امید خدا امام زمان(عج) ظهور کنند و انقلاب را به ایشان تحویل دهیم.

استاندار تهران در ادامه ضمن تقدیر از شهروندان پایتخت که در کمتر از ۲۴ ساعت از آغاز اجرای طرح «هم‌عهدی با شهدا»، با ۲۳ هزار شهید هشت سال دفاع مقدس هم‌عهد شدند، در پاسخ به سوالی درباره استقبال گسترده مردم تهران گفت: این مساله نشان می‌دهد که مردم ما همیشه در کنار خانواده شهدا هستند. این ارزشی است که ما نیز به آن احترام می‌گذاریم. 

مردم ما همیشه در کنار خانواده شهدا هستند

در این طرح که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسراها و مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس آغاز شده است، شهروندان پایتخت با شهدای هشت سال دفاع مقدس هم‌عهد می‌شوند تا بر مزار آن‌ها حضور یابند و از سبک زندگی آنان بهره ببرند.

ویژه‌برنامه «هم‌عهدی با شهدا» پنج‌شنبه ۲ مهر، از سوی مدیريت فرهنگی و هنری منطقه ۲۲ تهران و فرهنگسرای رضوان در کنار مزار شهدا برگزار شد.
مطالب مرتبط
نظر شما