سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۰
کد خبر: ۸۳۲۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
نمایشگاه بزرگ حماسه سازان نیروی هوایی که در هفته دفاع مقدس به همت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۱ در حال برگزاری است با استقبال بی‌سابقه‌ای از سوی مردم روبه‌رو شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این نمایشگاه که با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان، از آخرین دست‌آوردهای نیروی هوایی ارتش برگزار شده است.
 
نمایشگاه نیروی هوایی با بخش‌های متنوعی مانند غرفه‌های نمایش آخرین تجهیزات و نوآوری‌های نیروی هوایی، انواع هواپیما‌های شکاری بمب افکن، غرفه عرضه محصولات فرهنگی هنری، غرفه هم عهدی با شهدا، رادیو حماسه، غرفه کانون هوانوردی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲۱، برنامه‌های مختلف و سرگرم کننده برای کودکان، برپایی مسابقه و اهدای جایزه و امکان بازدید مستقیم و دسترسی به بیش از ۶۰ غرفه و بعضی از ادوات نظامی حاضر در نمایشگاه باعث شده تا استقبال کم نظیری از آن صورت پذیرد.
 
حضور در این نمایشگاه برای همه رایگان است و علاقه‌مندان برای حضور در نمایشگاه نیروی هوایی می‌توانند تا تاریخ ۶ مهرماه، از ساعت ۹ تا۲۰ به نشانی جاده مخصوص کرج، تهرانسر، بلوار گل‌ها، چهار راه لاله، نمایشگاه هوایی مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
نظر شما