يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۲
کد خبر: ۸۳۲۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
همزمان با هفته دفاع مقدس ائمه جماعات و شورایاران غرب پایتخت همگام با دیگر اقشار جامعه با شهدا هم عهد شدند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،ویژه برنامه هم عهدی با شهدا با هدف تکریم و پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای ۸ سال دفاع مقدس و نشر و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه برگزار شد و بسیاری از شهروندان با شهدا هم عهد شدند. 

در این ویژه برنامه که از سوی فرهنگسرای تهران برگزار شد با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و هم عهدی با شهدا، مراجعه کنندگان و علاقمندان می‌توانستند یکی از ۳۶۰۰۰ شهید شهر تهران را به عنوان هم عهد و هم پیمان انتخاب و پلاک و شناسنامه هم عهدی با شهید مربوطه را دریافت کنند و ادامه دهنده راه و آرمان‌های او باشند. علاوه بر این مسوولان و هم چنین متولیان فرهنگی شهر تهران در هر جایگاهی می‌توانستند در آیین هم عهدی با شهدا شرکت کنند. 

در اجرای این طرح ائمه جماعات و دبیران شورایاری‌های محلات منطقه ۲۲ در نشست فصلی که عصر پنجم مهر در ششمین روز از هفته دفاع مقدس در سوله بحران این منطقه برگزار شد با شهدای شهر تهران هم عهد شدند. قاسم مولایی شهردار منطقه ۲۲ نیز چهارم مهر ماه همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس همزمان با اذان ظهر در آیین هم عهدی با شهدا شرکت کرد.
نظر شما