شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۵
کد خبر: ۸۳۲۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
شامگاه یکشنبه ۵ مهرماه برنامه ضیافت ستارگان با حضور ۴۰ خانواده شهید از جمله مادران و پدران شهدا، جانبازان و اهالی محله بلور سازی و قلعه مرغی برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،این برنامه در مسجد قدس رضوی و با مشارکت پایگاه بسیج ناحیه حبیب ابن مظاهر حوزه ۲۴۸ ایمان و پایگاه بسیج قدس رضوی، امور مساجد و خانه فرهنگ سلمان فارسی برگزار شد. 

بر اساس این گزارش برنامه ضیافت ستارگان در محله بلورسازی با قرائت آیاتی از سوره بقره آغاز شد و در ادامه رئیس فرهنگسرای بهاران ضمن خیر مقدم به حضار، بر مقام و جایگاه خانواده‌های شهدا تاکید کرد. 

مداحی به سبک دوران دفاع مقدس در ضیافت ستارگان منطقه ۱۷

در بخش بعدی برنامه گروه تواشیح ابرار نیز با اجرای زیبای خود حضار را به وجد آوردند و پس از آن سخنران برنامه حجت الاسلام والمسلمین منصوریان به مقام شهید و مسائل به وجود آمده در حج امسال اشاره کرد. 

«محمد تقی بندری‌زاده» بسیجی و رزمنده دفاع مقدس نیز خاطراتی از شهدای محله و نحوه اعزام و اشتیاق شهدا نسبت به شهادت را برای مخاطبان بازگو کرد. 

مداحی به سبک دوران دفاع مقدس در ضیافت ستارگان منطقه ۱۷

همچنین در این برنامه «علی علیزاده» مداح اهل بیت به سبک دوران دفاع مقدس به مداحی پرداخت و با مداحی خود فضا را عطرآگین کرد. 

این برنامه با اهدای جوایز و لوح تقدیر به خاواده‌های شهدا و پذیرایی از مخاطبان به پایان رسید.
نظر شما