شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۸
کد خبر: ۸۳۲۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
به مناسبت عید سعید غدیر ویژه‌برنامه فرهنگی و ادبی عصر شعر غدیر با حضور شاعران آیینی از سوی فرهنگسرای تهران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این ویژه‌برنامه با حضور جمعی از برجسته‌ترین شاعران آیینی کشور برگزار می‌شود که آنان گزیده‌ترین اشعار خود را درباره شکوه و عظمت واقعه غدیر خم و موضوع ولایت قرائت خواهند کرد.
 
مصطفی صابر خراسانی، مرتضی امیری اسفندقه، محمد سهرابی، وحید قاسمی، قاسم صرافان، کاظم بهمنی، احمد بابایی، هادی جان‌فدا، سید محمد حسینی و میلاد حسنی از جمله شاعرانی هستند که در این مراسم شعرخوانی خواهند کرد.

هم‌چنین در این ویژه‌برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس، از کتاب «مرا با چشمانت ببر» نوشته فاطمه حسنلو، همسر شهید علی اکبر تفرحی با حضور نویسنده کتاب رونمایی می‌شود.
 
پیش از این نویسنده «مرا با چشمانت ببر» درباره نگارش این کتاب گفته بود: کتاب «مرا با چشمانت ببر» در واقع خاطرات جانباز شهید علی اکبر تفرحی است و گرچه مدت کوتاهی در کنارش بودم و در‌‌ همان دوران نامزدی او را از دست دادم، اما در‌‌ همان زمان اندک شخصیت والایش بسیار برایم تآثیرگذار بود و در این کتاب مجالی یافتم تا گوشه‌ای از لحظه لحظه زندگی ارزشمند او را بیان کنم.

شهید علی اکبر تفرحی در سال ۶۳ در منطقه اشنویه کردستان مجروح و جانباز ۷۰ درصد می‌شود و در سال ۸۱ بر اثر عوارض شدید شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

ویژه‌برنامه عصر شعر غدیر به همت فرهنگسرای تهران، با همکاری مجمع شاعران اهل بیت (ع) و معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۲۲ و با حضور شهردار منطقه، روز چهارشنبه هشتم مهر از ساعت ۳۰/ ۱۵ در مجتمع فرهنگی امام علی (ع) به نشانی شهرک گلستان، بلوار گل‌ها، یاس ششم میزبان علاقه‌مندان است.

شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۴۱۴۳۷۷۷ تماس بگیرند.
نظر شما