شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۷
کد خبر: ۸۳۳۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
رئیس فرهنگسرای خاوران از افتتاح کتابخانه ولایت به صورت دائمی در فرهنگسرای خاوران خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای خاوران با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به مطالعه کتاب، برای استفاده از تجربیات و دیدگاه‌های معظم له در راستای جمع آوری کتاب‌های نمونه که به نوعی مورد تائید و یا تقریض ایشان قرار گرفته، نمایشگاهی برای این دسته از کتاب‌ها در ورودی کتابخانه به صورت دائمی افتتاح کرده است. این نمایشگاه در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی کتاب به علاقه‌مندان برگزار شده است. 

کتابخانه عمومی ولایت در فرهنگسرای خاوران افتتاح شد

هادی آشتیانی، رئیس فرهنگسرای خاوران در این باره گفت: برگزاری چنین نمایشگاه کتابی برای ما یک تکلیف بود تا به دانش‌آموزان و به خصوص اعضای کتابخانه و عموم مردم، بهترین کتاب‌هایی را که مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری است، معرفی کنیم. 

آشتیانی در ادامه اظهار کرد: رویه مقام معظم رهبری در تقریظ‌نگاری، که رویه بزرگان دینی است، رویه‌ای هدایتگرانه می‌باشد که جامعه را به سمتی می‌کشاند که مشتاق خواندن این کتاب‌ها بشوند. 

وی گفت: درصددیم تا با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی گامی به ترغیب عموم و به ویژه نسل جوان، پویا و آینده ساز ایرانی به مطالعه کتاب‌های امین و الگوساز برداریم. 

کتابخانه عمومی ولایت در فرهنگسرای خاوران افتتاح شد

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت کتابخانه به کتابخانه فرهنگسرای خاوران به آدرس خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد مراجعه کنند.
نظر شما