دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۷
کد خبر: ۸۳۴۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
آیین افتتاح مکتبخانه آواز ایران برگزار می‌شود:
آیین افتتاح مکتبخانه آواز ایران با تجلیل از ۱۲ هنرمند برجسته عرصه موسیقی کشور ساعت ۱۸ پانزدهم مهر ماه در باغ موزه هنرهای ایرانی برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مکتبخانه آوازی ایران به همت مدیریت امور موسیقی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شامل مجموعه کلاس‌هایی است که در آن، علاقه‌مندان به ردیف‌های آوازی هر روز هفته می‌توانند از هنر اساتید تراز اول موسیقی آوازی ایران بهره ببرند. 

استادان نصرالله ناصح‌پور، علی جهاندار، حمیدرضا نوربخش، صدیق تعریف، بهرام باجلان و حسام‌الدین سراج افرادی هستند که در مکتب‌خانه آوازی تدریس می‌کنند.

شهروندان برای حضور در این مکتب‌خانه از سراسر ایران می‌توانند نمونه‌ای از صدا و آواز خود را در سامانه‌ای که برای این برنامه تدارک دیده شده بارگزاری کنند تا اساتید از میان این آثار، شاگردان خود را انتخاب کنند.

آیین افتتاحیه این مکتب‌خانه ساعت ۱۸:۳۰ امشب در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود و طی آن ۱۲ تن از استادان موسیقی آوازی و نوازندگان سر‌شناس ایرانی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

علاقه مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به باغ موزه هنر ایرانی واقع در میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیگ)، خیابان دکتر حسابی شماره ۲۵ مراجعه کنند.
نظر شما