شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۰
کد خبر: ۸۳۴۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
«ستارگان دانش» در فرهنگسرای بهمن؛
فرهنگسرای بهمن در برنامه‌ای با عنوان «ستارگان دانش» از نخبگان کتابخانه شهید فهمیده این فرهنگسرا تقدیر می‌کند.
از پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری تقدیر می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ویژه برنامه «ستارگان دانش» تجلیل از پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری و از نخبگان کتابخانه شهید فهمیده عصر روز شنبه ۱۸ مهر با حضور منصور احمدلو مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۶ و رئیس فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

قرائتخانه شهید فهمیده در طول سال پذیرای بیش از ۲۰۰۰ نفر از دانش آموزان منطقه ۱۶ و پهنه جنوب پایتخت است که برای مطالعه تحصیلی و حضور در آزمون سراسری دانشگاه‌های کشور به این مکان فرهنگی مراجعه کرده و از امکانات آن نظیر؛ مخزن کتاب، سالنهای مطالعه برادران و خواهران، کتابخانه تخصصی کودک، بخش خدمات فنی و محل استراحت و پذیرایی ویژه اعضا بهره‌مند می‌شوند. 

این کتابخانه دارای ۳۵ هزار جلد کتاب با موضوعات متنوع و گوناگون و ۲۵۰۰ جلد کتاب مرجع و دارای سیستم DUA است که علاقه‌مندان به مطالعه با کمک این نرم افزار کاوش کتاب‌های مدنظر خود را به آسانی انجام می‌دهند.
 
علاقمندان به مطالعه و کتابخوانی برای بهره‌مندی از امکانات این کتابخانه می‌توانند به فرهنگسرای بهمن واقع در انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه کنند.
نظر شما