يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۲
کد خبر: ۸۳۴۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
فرهنگسرای امید آیین رونمایی از کتاب اعترافات اثر حجت الاسلام والمسلمین زائری را در تاریخ ۲۰ مهر ماه در سالن اجتماعات این فرهنگسرا برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کتاب اعترافات گزیده‌ای از یادداشت‌های زائری است که پیش از این در قالب دو کتاب با عنوان حکایت بیرونی و محرمانه مستقیم منتشر شده بود و به گفته زائری به دلیل تصمیم ناشران آن بر تجدید چاپ نشدن آن‌ها، وی گزیده‌ای از آن‌ها را در قالب این کتاب گردآوری کرده است. 

در این کتاب زائری ۴۶ یادداشت با موضوعات مختلف فرهنگی را گنجانده که بر خی عناوین آن‌ها عبارتند از قحط الرجال یا جهل الرجال، نه شرقی نه غربی نه جمهوری اسلامی، و اما معاونت محترم اشتغال، حاج آقا شما از شهرام جزایری چقدر گرفته‌ای؟ شعار‌های چهار سال بعد، آیا هنوز مردم به روحانیت اعتماد دارند، آقایان ببخشید که دشمن دشمنی می‌کند، مغز‌ها فرار نکنند چه کنند؟

رونمایی از کتاب اعترافات در فرهنگسرای امید

در این مراسم دکتر محسن اسماعیلی و دکتر شهرام گیل آبادی به سخنرانی می‌پردازند. 

دکتر محسن اسماعیلی در سال ۱۳۴۴ و در جنوب شرق تهران متولد شد، وی همزمان با تحصیلات دانشگاهی به فراگیری علوم اسلامی در مدرسه عالی شهید مطهری و حوزه علمیه مروی همت گماشت و از سال ۱۳۷۳ فعالانه دردروس خارج فقه و اصول شرکت کرد. از استادان وی در دوره سطح می‌توان به حضرات آیات، اقایان امامی کاشانی، موسوی بجنوردی، مرعشی شوشتری، محقق داماد و سید جعفر کریمی اشاره کرد. ایشان سپس به درس خارج حضرت آیت ا... خامنه‌ای و نیز آیت ا... موسوی بجنوردی رفت و به درجه اجتهاد رسید.

ایشان در کنار تحقیق و تدریس که آن را اصلی‌ترین فعالیت خود می‌داند، خدمت رسانی به مردم و حضور در عرصه اجتماعی و سیاسی را نیز وظیفه خود می‌داند و از سال ۱۳۸۰ به عنوان جوان‌ترین فرد به عضویت شورای نگهبان درآمده و هم اکنون ریاست دانشکده حقوق دانشگاه امام صادق(ع) بر عهده دارد.

شهرام گیل آبادی متولد سال ۱۳۵۱در خرم آباد است و مدیریت رادیو‌های تهران، جوان، نمایش و معاونت اطلاع رسانی و پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله سوابق کاری وی است. گیل آبادی از بهمن ۹۲تا کنون به عنوان رئییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران منصوب شده است. 

این برنامه ۲۰ مهر ماه از ساعت ۱۶ در سالن فرهنگسرای امید به آدرس میدان امام حسین، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی بوستان خیام برگزار می‌شود
نظر شما