دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۸
کد خبر: ۸۳۵۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد همایش «استانداردهای کتابداری و کتابخانه‌ای و تقدیر از پیشگامان فعال این حوزه» را برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ به مناسب هفته استاندارد، همایش «استانداردهای کتابداری و کتابخانه‌ای و تقدیر از پیشگامان فعال این حوزه» با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز سه شنبه، ۲۱ مهر ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. 

فریبرز خسروی معاون پژوهش، برنامه ریزی و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و فریده عصاره استاد گروه کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه شهید چمران اهواز در این همایش به سخنرانی می‌پردازند. 

همچنین در این همایش از شیرین تعاونی عضو هیات علمی کتابخانه ملی ایران، محمدحسین دیانی عضو هیات علمی گروه کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه فردوسی مشهد، غلامرضا عزیزی رئیس پژوهشکده اسناد کتابخانه ملی و مهوش سیفی کار‌شناس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به عنوان فعالان حوزه استاندارد تقدیر می‌شود. 

شرکت در این همایش برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در همایش اعطا خواهد شد. 

برای حضور در این برنامه می‌توانید ساعت ۹ تا ۱۱ صبح روز سه شنبه، ۲۱ مهر ماه به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، بوستان اندیشه واقع مراجعه کنید.
نظر شما