سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۵
کد خبر: ۸۳۶۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
در سی و سومین پوستر «مسیر» پیشنهاد داده شد:
سی و سومین شماره پوستر «مسیر» با نام «تنهای تنها؛ مقتل وترالموتور» از سوی فرهنگسرای سرو در فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای سرو سی و سومین پوستر «مسیر» که با سوال چه بخوانیم؟ و به چه ترتیبی؟، مسیر مطالعه کتاب‌های انقلاب اسلامی را پیشنهاد می‌دهد، به معرفی کتاب برگزیده ویژه ماه محرم با موضوع محرم و قیام امام حسین (ع)، با عنوان «کتاب تنهای تنها؛ مقتل وترالموتور» می‌پردازد. 

کتاب «تنهای تنها»، اثر حجت‌الاسلام ‌و المسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی از سوی انتشارات برادر شهیدم، ناشر اختصاصی آثار ایشان، منتشر شده است. استاد آقاتهرانی در جدید‌ترین اثر خود که در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی روانه بازار کتاب شد، به سراغ مقتل‌نویسی رفت و مقتلی خاص حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) را به رشته تحریر درآورد. استاد آقاتهرانی که خود سال‌هاست اهتمام جدی به مقتل‌خوانی ظهر عاشورا دارد، در مقدمه کتاب، انگیزه اصلی خود را برای نگارش تازه‌ترین اثر خود، احیای سنت حسنه مقتل‌خوانی ظهر عاشورا عنوان می‌کند.

مخاطب اصلی این اثر، روحانیون، مبلغان دینی و مداحان اهل بیت (علیهم‌السلام) هستند که می‌توانند با تکیه بر یک متن مستند، این سنت حسنه را احیا کنند.

این روز‌ها «تنهای تنها» از مرتضی آقاتهرانی را بخوانید

کتاب «تنهای تنها» در ۷ فصل و ۲۲۴ صفحه نگاشته شده است که عناوین فصل‌های آن بدین شرح است: «سنت مقتل‌خوانی ظهر عاشورا»، «سوگواری بر حضرت سیدالشهدا»، «امام حسین‌بن‌علی، صبح عاشورا»، «امام حسین‌بن‌علی، تنهای تنها»، «امام حسین‌بن‌علی، شهادت»، «امام حسین‌بن‌علی، پس از شهادت»، «امام حسین‌بن‌علی، زیارت» و...

علاقه‌مندان جهت مشاهده و استفاده از فایل این اثر، می‌توانند به نشانی اینترنتی sarv.farhangsara.ir مراجعه کنند.
برچسب ها: مسیر ، فرهنگسرای سرو
نظر شما