شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۴
کد خبر: ۸۳۶۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
کارگاه هنری «نقش نینوا» همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور جمعی از هنرمندان نگارگر کشورمان برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه هنری «نقش نینوا» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه سه روزه نقش نینوا به منظور خلق اثری فاخر با موضوع عاشورا از امروز در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس آغاز و تا ۲۸ مهرماه ادامه دارد. 

در این کارگاه هنری هنرمندانی چون نیاز دانشکده کاشانی، مهسا کوهستانی اردستانی، شراره وزیر زاده نوری و منا کاظمی با هدف ارج نهادن به هنر اسلامی و ایرانی و پیام‌های والای واقعه کربلا، اثری مشترک خلق می‌کنند و در پایان نیره مصری‌پور از هنرمندان خوشنویس کشورمان نیز این اثر را با خط تلفیق می‌کند. 

بنا بر این گزارش، همزمان با برپایی کارگاه «نقش نینوا»، نیره مصری‌پور (هنرمند خوشنویس) اسامی شهدای رویداد کربلا و بخشی از سخنان گهربار امام حسین (ع) را خوشنویسی و به بازدیدکنندگان اهدا می‌کند. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این کارگاه هنری می‌توانند طی روزهای یاد شده از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۶ به فرهنگسرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما