شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۴
کد خبر: ۸۳۶۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
همزمان با روزهای عزاداری سیدالشهدا، نگارخانه‌ پردیسان با برپایی نمایشگاه‌های خوشنویسی، عکس و کارگاه نگارگری پذیرای عموم علاقه‌مندان است.
رنگ عزا در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سالن شماره یک نگارخانه پردیسان همزمان با دهه نخست ماه محرم میزبان جمعی از خوشنویسان جوان کشورمان است که آثاری با محوریت محرم و عاشورا، خلق کردند و در معرض دید هنردوستان قرار دادند. 

 در این نمایشگاه گروهی خوشنویسی، ۳۰ تابلوی خوشنویسی در ابعاد مختلف از آثار هنرمندانی همچون مینا جمالی، امیر نجم، هادی آقایی به نمایش گذاشته شده است. 

سالن شماره دو نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس نیز در این روز‌ها میزبان نمایشگاه عکسی از عزاداران حسینی و آیین‌های محرم با نمایش ۲۷ تابلوی عکس در ابعاد مختلف است. 

 گفتنی است همزمان با برپایی این نمایشگاه‌ها، کارگاه نگارگری هنرمندانی همچون نیاز دانشکده کاشانی، مهسا کوهستانی اردستانی، شراره وزیرزاده نوری و منا کاظمی به منظور خلق اثری مشترک با موضوع عاشورا در حال برگزاری است که در پایان نیره مصری‌پور از هنرمندان خوشنویس کشورمان نیز آن را با خط تلفیق می‌کند. 

علاقه‌مندان می‌توانند تا چهارم آبان ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما