يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۵
کد خبر: ۸۳۶۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
مداح اهل بیت(ع) و فعال مذهبی، گفت: ویژه برنامه جلوه سوگ در میدان امام حسین(ع) تجلی فرهنگ عاشورایی است و من از دیدن این نمایشگاه فیض زیادی بردم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،‌ سعید مشکی با تقدیر از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برگزاری ویژه برنامه جلوه سوگ، اظهار کرد: جای خالی چنین برنامه‌هایی واقعا محسوس است و این نمایشگاه باعث بصریت افزایی و نشر فرهنگ عاشورا خواهد شد. 
  
این فعال مذهبی با تاکید بر لزوم ترویج شعور حسینی در کنار شور حسینی، تصریح کرد: همه ما در ماه محرم با شور و اشتیاق برای سالار و سید شهیدان، حضرت ابا عبد الله حسین و یاران با وفایش عزاداری می‌کنیم که انشاالله اجر دنیوی و اخروی برایمان در پی داشته باشد اما آنچه که باید در این ماه به آن توجه شود، شعور حسینی و درک قیام امام حسین است. 
 
مشکی در ادامه اضافه کرد: این گونه نمایشگاه‌ها به شرط آنکه محتوای مناسب داشته باشند، می‌توانند در نشر اندیشه و آرمان‌های قیام امام حسین (ع) موثر باشند و البته من تصور می‌کنم که نمایشگاه جلوه‌های سوگ این ویژگی‌ها را دارد. 
وی در پایان افزود: شرایط بسیار خوبی در این ویژه برنامه فراهم است و غرفه‌ها در کنار هیئت عزاداری قرار گرفته که می‌تواند مکمل هم باشند. 
برچسب ها: جلوه سوگ
نظر شما