دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۸
کد خبر: ۸۳۷۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
فرهنگسرای تهران به مناسبت فرارسیدن محرم برگزار می‌کند
ششمین سوگواره ادبی «سبز سرخ» به مناسبت ایام محرم با حضور شاعران آیینی در غرب پایتخت برگزار می‌شود.
ششمین سوگواره سبز سرخ؛ فرهنگ حسینی به روایت شاعران عاشوراییبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این سوگواره شاعران عاشورایی و آیینی آخرین سروده‌های خود را در توصیف حماسه کربلا و حماسه حسینی قرائت می‌کنند.

در این مراسم هم چون دوره‌های پیشین شاعران عاشورایی منطقه حضور خواهند داشت و آخرین سروده‌های خود را در رثای سید و سالار شهیدان و ۷۲ تن یاران باوفایش قرائت خواهند کرد.

فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ با تاکید بر اهمیت شعر آیینی و ضرورت توجه به رشد و گسترش این شاخه ادبی در جامعه سوگواره ادبی «سبز سرخ» را برگزار می‌کند.

فرهنگسرای تهران این سوگواره را با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق ۵ و ۲۲  و شهرداری منطقه ۲۲ برگزار می‌کند و اعضای کانون ایثار و شاعران و اهل بیت(ع)، اعضای ایثارگران دانشگاه علامه و اعضای فرهنگی بنیاد شهید استان تهران در این برنامه حضور خواهند داشت.

ششمین سوگواره ادبی «سبز سرخ» چهارشنبه ۶ آبان ماه جاری برابر با چهارده محرم از  ساعت ۱۸ در مجموعه فرهنگی هنری امام علی(ع) به نشانی شهرک گلستان، بلوار گل‌ها، یاس ششم میزبان شاعران اهل‌بیت(ع) و دوستداران ادبیات دینی است.
نظر شما