دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۳
کد خبر: ۸۳۸۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
یک مداح اهل بیت(ع) مطرح کرد:
حاج مهدی غیاثی یکی از مداحان با سابقه با بیان اینکه معرفت‌شناسی اهل بیت (ع) در جامعه کم رنگ شده است، گفت: اگر جامعه به سمت امام‌شناسی برود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی غیاثی با اشاره به برگزاری نمایشگاه جلوه سوگ در میدان امام حسین (ع) اظهار کرد: این نمایشگاه خیلی موثر است و تاثیر زیادی در معرفت‌شناسی اهل بیت(ع) و سید الشهدا(ع) دارد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه‌ها بصری بودن آنهاست. مثلا اگر کسی بخواهد واقعه مختار را به صورت مکتوب بخواند آن قدری که الان فیلم آن به صورت بصری دیده می‌شود، برای مردم تداعی کننده ماجرا نخواهد بود و نمایشگاه‌ها که بصری هستند بسیار موثر هستند. 

 غیاثی اضافه کرد: شنیداری یک حسن دارد اما شنیداری و بصری هر دو با هم یک حسن کامل تری دارند که ماحصل‌اش خیلی بهتر خواهد بود. 
این مداح اهل بیت (ع) با بیان اینکه مهم‌ترین موضوعی که باید در عزاداری‌ها به آن توجه شود، معرفت‌شناسی اهل بیت (ع) است، افزود: شما نگاه کنید الان خیلی از مردم به‌خصوص جوانان ویژگی‌های یک فوتبالیست را خیلی بهتر از امامان می‌دانند. معارف اهل بیت (ع) در بین مردم کم رنگ شده و بر خلاف شعائر که زیاد است ما کمتر به معرفت‌شناسی در خصوص اهل بیت (ع) پرداخته‌ایم.
برچسب ها: جلوه سوگ
نظر شما