دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۲
کد خبر: ۸۳۸۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
یکی از ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) گفت: برگزاری نمایشگاه جلوه سوگ یکی از بهترین کارهای فرهنگی در سطح شهر است، که باید به صورت مستمر ادامه یابد چراکه محلی برای انس بیشتر با فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «مجید بادکوبه» یکی از ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) با اشاره به اقدامات شهرداری در سطح شهر تهران در زمینه کارهای بصری، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های نظیر ویژه‌برنامه جلوه سوگ در زمینه روشنگری افراد جامعه نقش بسیار زیادی دارد. 
 
وی با تاکید بر اهمیت نمایشگاه جلوه سوگ افزود: مخاطبان از نزدیک در چنین نمایشگاهی حضور پیدا می‌کنند و می‌توانند به خوبی تمام اتفاقات عاشورا را درک کنند. 
بادکوبه ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای نسل جوان که ذهنی پر از پرسش دارند بسیار مفید است و با حضور در چنین نمایشگاه‌هایی به بسیاری از پرسش‌هایشان پاسخ داده می‌شود. 
وی تصریح کرد: ۱۰ ماه از سال دشمن از هر طریقی چه در فضای مجازی و چه از طریق ماهواره و ... تبلیغات وسیعی برای انحراف جامعه دارد، اما شاهد آن هستیم که روز اول محرم زمانی که پرچم امام حسین(ع) به اهتزاز در می‌آید، همه این توطئه‌ها خنثی می‌شود. 
بادکوبه بیان کرد: خداوند محبتی از امام حسین(ع) در دل‌ها قرار داده است که این آتش محبت از دل‌ها سرد نمی‌شود و روز به روز نیز به آن اضافه می‌شود. 
 
وی ادامه داد: هر چه به عاشورا نزدیک‌تر می‌شویم این عشق و علاقه بیشتر می‌شود و سطح جامعه را از لحاظ معنوی بالا می‌برد. 
بادکوبه افزود: برگزاری نمایشگاه جلوه سوگ یکی از بهترین کارهای فرهنگی در سطح شهر است، که باید به صورت مستمر ادامه یابد. این نمایشگاه محلی برای انس بیشتر با فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) است. 
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به موضوع فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی یک فضای پر مخاطب است و باید افراد آگاه سعی کنند با قرار دادن مطالب درست و مفید برای رفع شبهات دینی تلاش کنند. 
وی در پایان افزودد: فرهنگ عاشورا جوانان را از گزند دشمنان بیمه می‌کند. 
مجموعه برنامه جلوه سوگ از ۲۲ مهرماه در میدان امام حسین (ع) تهران آغاز شده و تا ۱۱ آذرماه میزبان شهروندان است. 
برچسب ها: جلوه سوگ
نظر شما