دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۱
کد خبر: ۸۳۸۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
فیلم «پدر آن دیگری» ساخته یدالله صمدی دوشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۸ در سیصد و هفتاد و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران با حضور عوامل فیلم در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
نمایش و نقد «پدر آن دیگری» در ارسبارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» کاری از یدالله صمدی اقتباسی سینمایی از رمانی با همین نام نوشته پرینوش صنیعی که داستان جوانی به نام شهاب را روایت می‌کند. وی در بیستمین سالروز تولدش با دیدن عکس‌هایی از کودکی، خاطرات آن روز‌ها را از نظر می‌گذراند. او در دوران کودکی برای مقابله با بی‌توجهی خانواده و سرکوفت‌های پدرش مبنی بر اینکه خنگ است تصمیم می‌گیرد صحبت نکند، از همین رو تا سن مدرسه همگان گمان می‌بردند که شهاب خنگ و عقب افتاده است و قادر به تکلم نیست تا اینکه روزی مادربزرگ پی به راز شهاب می‌برد.

یدالله صمدی کارگردان و تهیه کننده است و فیلمنامه این اثر را همراه با حسین مهکام به نگارش در آورده. حسین یاری، هنگامه قاضیانی، اکبر عبدی، ثریا قاسمی، فریده سپاه منصور، شمسی فضل الهی، محمد ابهری، افشین نخعی و جمشید مشایخی بازیگران «پدر آن دیگری» هستند. 

این فیلم با حضور یدالله صمدی و طهماسب صلح جو منتقد نقد و بررسی می‌شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند روز دوشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۸ به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالا‌تر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما