يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۹
کد خبر: ۸۳۹۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
سلسله جلسات «خانواده پویا» در دوره جدید به بحث درباره ارتباط مؤثر با خود می‌پردازد.
«خانواده پویا» در فرهنگسرای عطاربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ علی غفاری، روان‌شناس و برگزارکننده سلسله نشست‌های «خانواده پویا» هدف از برگزاری این جلسات را برقراری آرامش در خانواده‌های ایرانی دانست و گفت: در دور جدید به بحث درباره شناخت خود و ارتباط مؤثر با خودمان می‌پردازیم.

وی به اهداف برگزاری نشست‌های «خانواده پویا» اشاره و بیان کرد: رسیدن به آرامش، ارتباط مؤثر با خود و دیگران، هدف سازی و هدف‌گذاری در زندگی و برداشتن موانع از جمله اهدافی است که در این جلسات دنبال می‌کنیم.

به گفته غفاری، این سلسله نشست‌ها در دور نخست خود به ارتباط مؤثر با دیگران پرداخته‌اند. چراکه ما اگر بتوانیم با همسر، اعضای خانواده، دوستان و فامیل ارتباط خوبی برقرار کنیم، خوشحال‌تر و راضی‌تر هستیم و حتی حس بهتری نسبت به خودمان داریم.

این مشاور روان‌شناس با اشاره به این‌که مخاطبان وی در این نشست‌ها افراد ثابتی هستند گفت: دوره پیش، ۱۰ جلسه درباره ارتباط با دیگران برگزار شد و مخاطبان، افراد ثابتی بودند که در هر نشست شرکت می‌کردند. در دوره جدید هم که ۸ جلسه است و به ارتباط با خود می‌پردازد همان اشخاص حضور خواهند داشت. در نتیجه هر دوره می‌تواند ادامه قبلی باشد.

سلسه نشست‌های «خانواده پویا»، هر هفته سه شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرهنگسرای عطار واقع در میدان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان امیرقلی برگزار می‌شود.
نظر شما