سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۸
کد خبر: ۸۳۹۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن به روی صحنه می رود؛
نمایش«رمی جمرات» با تهیه‌کنندگی «نگین میرحسنی‌واحد» و با موضوع شهدای حادثه منا در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن به روی صحنه می رود.
نمایش«رمی جمرات» با موضوع شهدای حادثه منابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش «رمی جمرات» کاری از محسن معینی از روز دوشنبه ۱۱ تا ۱۵ آبان در سالن آوینی فرهنگسرای بهمن روی صحنه می‌رود.

این نمایش با موضوع شهدای حادثه منا و با نگاهی به حماسه عظیم عاشورا؛ با هنرمندی ایرج نوذری، مهدی فقیه، پردیس افکاری، امیرعباس توفیقی، رضا حسنی، محمد مقدسی، محمد تنهایی، فریبا فصیحی، زهرا پورعزیزی، آزاده اکبری، احسان زمانی، رومینا نعلبندیان و وجیهه لاریجانی در سالن دو هزار نفره شهید آوینی فرهنگسرای بهمن به روی صحنه خواهد رفت. 

محسن معینی نویسنده، طراح و کارگردان این نمایش در کنار نگین میرحسنی‌واحد تهیه‌کننده، مستانه کریم‌خانی دستیار کارگردان، مریم هرندی گرافیست و امیرطاها ساداتیان‌مقدم عکاس به این نمایش را به یاد شهدای منا آماده کرده است.

علاقه‎مندان برای دیدن این نمایش می‌توانند به سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۵۵۰۵۱۳۸۶ تماس بگیرند.

نظر شما