سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۲
کد خبر: ۸۳۹۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
رمی جمرات با موضوع حادثه منا تا جمعه میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش است
نمایش«رمی جمرات» با موضوع شهدای حادثه منا به تهیه‌کنندگی نگین میرحسنی‌واحد و کارگردانی محسن معینی در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن روی صحنه رفته و پنجشنبه میزبان خانواده شهدای این حادثه تلخ است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کوروش احمدی مسئول هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن از استقبال ویژه مخاطبان از نمایش «رمی جمرات» خبر داد و گفت: تا کنون بیش از هزار نفر از هموطنان به تماشای این اثر نمایشی نشسته‌اند. 
 
وی افزود: این نمایش یکی از ویژه‌ترین کارهای فرهنگسرای بهمن در چند سال اخیر است. این گروه سال گذشته نمایش «بر فُرس تندرو» را در برج میلاد روی صحنه بردند و «رمی جمرات» به نوعی بازنویسی‌‌ همان اثر نمایشی است. 
 
احمدی تاکید کرد: آماده‌سازی اثری به این فخامت در مدت زمانی محدود کاری قابل تقدیر است و خوشبختانه از سوی مخاطبان هم از استقبال خوبی برخوردار بود. 
 
مسئول هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن گفت: این نمایش تاکنون میزبان بسیاری از مسئولان لشگری و کشوری، جامعه قرآنی کشور و مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۶ و رئیس فرهنگسرای بهمن و دیگر پرسنل این فرهنگسرا از این نمایش دیدار کرده‌اند. اما ویژه‌ترین اجرای این نمایش پنجشنبه ۱۴ آبان ماه خواهد بود که ما میزبان برخی از خانواده شهدای حادثه منا هستیم. 
  
وی در پایان افزود: روز جمعه ۱۵ آبان ماه، آخرین روز اجرای این نمایش نیز، «رمی جمرات» در جمعی از جامعه هنری کشور روی صحنه خواهد رفت.
 
نمایش رمی جمرات به تهیه کنندگی نگین میرحسنی‌واحد و طراحی و کارگردانی محسن معینی با هنرمندی ایرج نوذری، مهدی فقیه، پردیس افکاری، امیرعباس توفیقی، رضا حسنی، محمد مقدسی، محمد تنهایی، فریبا فصیحی، زهرا پورعزیزی، آزاده اکبری، احسان زمانی، رومینا نعلبندیان و وجیهه لاریجانی تا جمعه ۱۵ شهریور ساعت ۱۹ در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن روی صحنه خواهد رفت. 
  
برای تماشای این نمایش می‌توانید به سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۵۵۰۵۱۳۸۶ تماس بگیرید.
نظر شما