دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۹
کد خبر: ۸۴۰۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
اختتامیه نهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی روز پنجشنبه ۲۱ آبان ماه ساعت ۹ صبح، با حضور مقامات عالی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از پیرغلامان اهل بیت(ع) در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
اختتامیه نهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اختتامیه نهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی روز پجشنبه ۲۱ آبان ماه ساعت ۹ صبح، با حضور معاونان و مدیران سازمان فرهنگی هنری، مقامات عالی وزارت آموزش و پرورش، جمعی از پیرغلامان و مداحان اهل بیت(ع) و دانش آموزان مداح شهر تهران در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
 
در نهمین دوره از این آیین، بالغ بر هشت هزار نفر از دانش‌آموزان شهر تهران شرکت کردند و از این میان  ۶۰۰ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند که با داوری کانون مداحان و شاعران آیینی کل کشور، طبق ارزشیابی به عمل آمده، ۲۰ نفر از هر مقطع به مرحله نهایی راه پیدا کرد و در ‌‌نهایت در مرحله نهایی نفرات بر‌تر اول تا سوم مشخص شدند. 
 
ویژه‌برنامه نوگلان حسینی با هدف تقویت و انتقال هویت دینی، مذهبی و سیره اهل بیت(ع)، تشویق و ترغیب نوجوانان عاشق اهل بیت(ع) و شناسایی استعدادهای بالقوه مداحان نوجوان برای ارائه مسیر درست برگزار می‌شود.
  
این برنامه به همت سازمان فرهنگی هنری شهردای تهران و با مشارکت سازمان دانش‌آموزی شهر تهران و کانون مداحان و شاعران آیینی کل کشور برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه، فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند.
نظر شما