شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۳
کد خبر: ۸۴۱۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
خانه فرهنگ وردآورد برگزار می‌کند:
خانه فرهنگ ورد آورد در طی برگزاری سلسله برنامه‌های مربای شیرین، میزبان سید مصطفی کشفی مولف، نویسنده و نگارگر کتاب‌های درسی کودکان و نوجوانان می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله برنامه‌های مربای شیرین به همت باشگاه کتابخانه فرهنگ وردآورد و با هدف معرفی مولفان، نویسندگان، شاعران و دست‌اندرکاران کتاب‌های درسی و غیر درسی کودک و نوجوان برگزار می‌شود. جدیدترین برنامه این نشست در تاریخ ۲۶ آبان با حضور سید مصطفی کشفی برپا می‌شود تا کودکان و نوجوانان و عموم علاقه‌مندان به صورت رو در رو با این پیشکسوت ادیب و هنرمند، گپ و گفت خودمانی داشته باشند.
 
استاد سید مصطفی کشفی متولد ۱۷ اسفند ۱۳۲۳ در لارستان فارس و فارغ التحصیل انستیتو هنر و دوره تربیت مدرس هنر دانشگاه تهران است.

وی سال‌ها همکار و هم اتاق تصویرگران کتاب‌های درسی بوده و مدت‌ها آموزش خط تحریری در کتاب‌های درسی با خط تحریری او انجام شده است و اکنون دوران ۳۰ ساله دوم خود را در آموزش پرورش و در دبیرستان علامه طباطبایی با مسئولیت‌های متعددی می‌گذراند.
 
اگر چه چند سال از بازنشستگی او می‌گذرد، اما هنوز نامش در شناسنامه کتاب‌های فارسی دوم دبیرستان به چشم می‌خورد. وی در سال ۱۳۷۳ در تدوین چهار جلد کتاب به سفارش دفتر تالیف کتب درسی وزارت آموزش پرورش شرکت داشت که در سال‌های بعد و قبل از آن هم یادگاری‌های ارزشمندی در کتب درسی و غیر درسی از خود بر جای گذاشته است.
 
او در زمینه تالیف چند کتاب با مجموعه قلم‌چی نیز همکاری داشته است. سید مصطفی کشفی در زمینه طراحی، خطاطی، شعر و موسیقی نیز مدارج بالایی را طی کرده است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دیدار، ساعت ۱۰ صبح روز ۲۶ آبان ۱۳۹۴، به نشانی کیلومتر ۱۹ جاده مخصوص کرج، بلوار اصلی وردآورد، جنب تالار مهرگان، خانه فرهنگ وردآورد مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۹۸۱۰۴۱ تماس بگیرند.
نظر شما