دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۶
کد خبر: ۸۴۱۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
به همت فرهنگسرای گلستان؛
همزمان با فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی غرفه‌های فرهنگی خیابان کتاب در فرهنگسرای گلستان برپا می‌شود.
«خیابان کتاب» در ۱۵ صفحه تالیف شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و بهره گیری از خلاقیت‌های فردی و جمعی در راستای انس با کتاب، غرفه‌های فرهنگی خیابان کتاب به همت مناطق ۸، ۵، ۴ ،۲۰ و فرهنگسرای مترو برگزار می‌شود. 

خیابان کتاب در ۱۵ صفحه فرهنگی و در راستای افزایش دامنه کتابخوانی و آشنایی با مهارت کتابداری تدوین شده است. از جمله غرفه‌های این خیابان عبارتند از صفحه ضرب المثل، صفحه خط تا، صفحه خلاقیت، صفحه نمایش کتاب، صفحه جدول، صفحه راویان عاشورا و ...
 
بیست و سومین دوره هفته کتاب با شعار ایران پرکتاب، ایران پرامید از روز ۲۴ آبان ماه تا یکم آذرماه دایر است. هفته کتابخوانی به ترتیب با عناوین کتاب و خانواده، کتاب دانشگآه، کتاب و رسانه، کتاب و میراث، کتاب و کودک، کتاب تکنولوجیم، و کتاب و هنر به کارخود ادامه خواهد داد. 

گفتنی است در طول این هفته ویژه برنامه‌های هبه کتاب، کتابخانه سیار، آییین کتابیار، رونمایی کتاب، خیابان کتاب، مسابقات کتابخوانی، تشکیل کانون کتابداران تهران، تشکیل کانون مربیان اهل قلم و حضور نویسندگان و چهره‌ها در کتابخانه‌ها در شهر تهران اجرامی شود. 

خیابان کتاب در طول هفته کتاب و کتاب خوانی در میدان نبوت برپا می‌شود. علاقه مندان برای حضور در این خیابان می‌توانند به نشانی نارمک، میدان نبوت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ تماس بگیرند.
نظر شما