يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۴۱۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
همزمان با هفته کتاب اجرا می‌شود؛
کتابخانه بهاران واقع در منطقه ۱۷، به مناسبت هفته کتاب، برای تشویق عموم به افزایش ساعات مطالعه کتاب، اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یکی از برنامه‌های کتابخانه بهاران در هفته کتاب خوانی، برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب «چند مجلس از دهه اول» با حضور نویسنده کتاب سید علی اکبر میر جعفری است. همچنین معرفی و نقد کتاب «نکته‌های قرآنی» با حضور عباسعلی کامرانیان مولف کتاب در کتابخانه دکتر حسابی انجام می‌شود. 
 
برگزاری نمایشگاه و اهدای کتاب از دیگر برنامه‌های این مجموعه است. در طرح هبه کتاب، شهروندان در ازای هدیه کتاب به کتابخانه‌های مراکز منطقه ۱۷، بن خرید کتاب دریافت می‌کنند. 
همچنین عموم شهروندان منطقه می‌توانند در این هفته از مزایای عضویت رایگان در کتابخانه و بخشش جریمه‌های دیرکرد کتاب بهره‌مند شوند. 
 
بازدید دانش آموزان مدارس منطقه از کتابخانه جزو دیگر برنامه‌های این هفته منطقه ۱۷ و فرهنگسرای بهاران است. همچنین برای بالا بردن شناخت و ایجاد انگیزه و علاقه عموم نسبت به کتاب و کتاب خوانی دیدار با نویسندگان منطقه و اکران فیلمی با موضوع معرفی کتابخانه‌های بزرگ جهان انجام می‌شود. 
 
نگار گذر کارتون کتاب (کاریکاتور کتاب) و توزیع محصولات و تولیدات فرهنگی از دیگر برنامه‌های مرتبط با هفته کتاب خوانی در این منطقه است. 
این برنامه‌ها در هفته کتاب خوانی از ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۷ برگزار می‌شود. 
 
علاقمندان می‌توانند به کتابخانه‌های دکتر حسابی و بهاران به آدرس‌های زیر مراجعه کنند. 
خیابان ابوذر، خیابان شهید قفیلی، خیابان دکتر حسابی، کتابخانه دکتر حسابی  ۵۵۷۱۷۹۷۸ -۵۵۷۵۴۳۴۲
 میدان ابوذر، انتهای خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران، کتابخانه بهاران ۶۶۲۱۸۵۶۸
نظر شما