دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۷
کد خبر: ۸۴۱۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
به مناسبت هفته کتاب با حضور نویسنده نقد و بررسی می‌شود:
همزمان با هفته کتاب و در راستای سلسله نشست‌های «عصرانه داستان»، کتاب «پروانه» با حضور نویسنده، منتقد ادبی و اعضای کانون زنگ داستان، پنج شنبه ۲۸ آبان از ساعت ۱۵ در فرهنگسرای اخلاق نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، زهرا همتی‌پور دبیر کانون زنگ داستان با اعلام این خبر، گفت: کتاب «پروانه» شامل ۱۲ داستان در موضوعات اجتماعی، تجربیات شخصی و خاطرات نویسنده از دوران جنگ تحمیلی و برادر شهیدش است که تدوین و تنظیم داستان‌های آن، ۸ ماه به طول انجامیده است.
 
همتی‌پور افزود: ناهید صادقی ارجمند، فعالیت‌های خود را در حوزه داستان از کانون ادبیات ایران زیر نظر محمدرضا گودرزی و در حوزه هنری زیر نظر حسین فتاحی آغاز کرده و دو سال است که در جلسات کانون زنگ داستان فرهنگسرای اخلاق حضوری فعال داشته و مطالعاتش از‌‌ همان دوران جوانی، در حوزه داستان‌نویسی و سبک‌های ادبی بوده است.

دبیر کانون زنگ داستان فرهنگسرای اخلاق گفت: در جلسه نقد و بررسی کتاب «پروانه» علاوه بر نویسنده، ابوالفضل درخشنده به عنوان منتقد و اعضای کانون ادبی زنگ داستان و علاقه‌مندان به حوزه داستان‌نویسی نیز حضور دارند. این برنامه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز ۲۸ آبان ماه در سالن سرای حضور فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود. 

وی اضافه کرد: نویسنده تاکنون از جشنواره‌های مختلف کشوری از جمله جشنواره داستان کوتاه اصفهان، موفق به دریافت لوح تقدیر شده است. 

کتاب «پروانه» در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در سال ۱۳۹۲ به قیمت ۴۰۰۰ تومان از سوی انتشارات البرز فر دانش به زیور طبع آراسته شده و روانه بازار نشر شده است. گفتنی است که نویسنده این کتاب، مجموعه داستان «آخر خط» با موضوع انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را نیز در دست چاپ دارد.
 
فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است و شماره تلفن ۳۳۳۱۲۳۰۳ آماده ارائه اطلاعات تکمیلی به شهروندان است.
نظر شما