يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۴
کد خبر: ۸۴۲۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
معرفی و همخوانی کتاب در کتابخانه استاد حکیمی؛
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نشست ادبی «جای پای باران» ویژه معرفی و همخوانی کتاب «اشراف‌زاده قهرمان» نوشته محمود حکیمی برگزار می‌شود.
«اشراف‌زاده قهرمان» میهمان نشست ادبی «جای پای باران»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون ادبی شعر باران علاوه بر اجرای این برنامه هم‍‌چنین با حضور شاعران جوان، علاقه‌مندان به شعر و ادبیات فارسی و استادان این حوزه اقدام به برگزاری نشست‌ شعرخوانی در هفته کتاب و کتابخوانی کرده است. 

نشست‌های کانون ادبی شعر باران با حضور جمع کثیری از شعرای جوان و علاقه‌مند به شعر و ادبیات فارسی برگزار و پس از شعرخوانی به نقد و بررسی آثار ادبی پرداخته می‌شود، علاوه بر این در نشست این هفته یکی از آثار شاخص استاد محمود حکیمی معرفی، نقد و بررسی و بازخوانی می‌شود. 

مجموعه کتاب پنج جلدی «گنجینه حکیمی» متشکل از پنج اثر به یادماندنی و برجسته این نویسنده پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان، پژوهشگر ادبی- تاریخی و استاد دانشگاه است که از میان بیش از ۱۵۰ اثر وی انتخاب شده و با بازنگری و ویرایش آقای محسن هجری توسط «به نشر» تقدیم نوجوانان شده است. این مجموعه کتاب شامل پنج اثر به یادماندنی و ارزشمند این نویسنده پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان، تحت عناوین «طاغوت»، «سلحشوران علوی»، «سوگند مقدس»، «پیکار سرنوشت» و «اشراف‌‌زاده قهرمان» است. 

نشست ادبی «جای پای باران» ویژه معرفی و همخوانی کتاب «اشراف‌زاده قهرمان» پنج شنبه ۲۸ آبان ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح درکتابخانه استاد حکیمی به نشانی شهرک ولیعصر (عج) - انتهای خیابان حیدری جنوبی- خیابان پژاند- بوستان لواسانی میزبان علاقه‌مندان است و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
نظر شما