يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۹
کد خبر: ۸۴۲۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
ویژه‌برنامه ادبستان حماسه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛
«ادبستان حماسه» عنوان ویژه برنامه معرفی و نقد و بررسی کتاب «کفش‌های سرگردان» است که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با حضور نویسنده کتاب در کتابخانه قائم (عج) برگزار می‌شود.
«کفش‌های سرگردان» به کتابخانه قائم رسیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این ویژه برنامه با حضور سهیلا فرجام‌فر نویسنده کتاب و اعضای کانون ادبی کتابخانه قائم (عج) برگزار می‌شود و در آن ضمن معرفی کتاب توسط مجری، نویسنده کتاب به پرسش‌های حاضران پاسخ خواهد داد. 

قرائت قرآن، معرفی مختصری از کتاب و نویسنده توسط مجری برنامه، بیان محتوای کتاب، علت نگارش و زوایای مختلف کتاب توسط نویسنده، پرسش و پاسخ شامل پرسش مخاطبان درباره کتاب و پاسخگویی نویسنده کتاب بخش‌های مختلف این برنامه است. 

این کتاب خاطرات خود نوشته یک زن پرستار آبادانی در سال‌های اول دفاع مقدس در شهرهای آبادان، خرمشهر، بهبهان، تهران و دزفول است. راوی خاطرات زنی است که در دزفول به سبب اشتغالش در بیمارستان به عنوان پرستار با بسیاری از مجروحان و رزمندگان ایرانی مواجه بوده است. وی و همسرش هر دو در بیمارستان نیروی هوایی ارتش در دزفول مشغول خدمت بودند که عراق به طورناگهانی به ایران حمله می‌کند. راوی در آن زمان با دو فرزندش در خرمشهر به سر می‌برده است. بخش اعظمی از خاطرات به بمباران‌های دزفول، مجروحان شهر و رزمندگان اختصاص دارد. 

گفتنی است سهیلا فرجام‌فر سال ۱۳۳۵ در آبان متولد شد، برای ادامه تحصیل در دانشکده پرستاری نیروی هوایی به تهران آمده و پس از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۵۶ به دزفول نقل مکان کرد. وی از سال ۱۳۶۰ تاکنون با نشریات زن روز، کیهان و مجله فضیلت خانواده همکاری دارد. 

ویژه برنامه «ادبستان حماسه» روز پنج شنبه ۲۸ آبان ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به نشانی شهرک ولیعصر (عج) -ابتدای خیابان حیدری شمالی، جنب مجتمع قضایی یافت آباد، داخل پارک قائم (عج) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۱۷۷۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما