يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۷
کد خبر: ۸۴۲۹۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کارگاه نقاشی رنگ پاییز با گردهمایی پنجاه هنرمند آبرنگ ایران در نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق برگزار شد.
یازده اثر از نوزده هنرمند برگزیده شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کارگاه نقاشی رنگ پاییز با حضور ۵۰ نفر از هنرمندان آبرنگ ایران در نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق برگزار شد.
 
این کارگاه با حضور احمدرضا دالوند منتقد، استاد و پژوهشگر هنرهای تجسمی برگزار شد و ۱۹ اثر خلق شده توسط ۱۱ نفر از هنرمندان انتخاب، برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.
  
هنرمندان ۱- علی اکبر ابراهیمی از تهران با ۴ اثر. ۲ -فاطمه شهبازی با۴ اثر از قم. ۳ - شهرام دستگیر با ۳ اثر از قزوین. ۴ -علی مینوی راد از کرج. ۵ - سمیه کریمی از تهران. ۶ - مژگان مسچی از تهران. ۷ - ازاده شیخی از تهران. ۸ - مریم دولت آبادی از تهران. ۹ - پژمان بهجویان از تهران. ۱۰ - مجید مهدی از کرج. ۱۱ -ستاره غلامی از تهران. برگزیده و از بین هنرمندان فوق شهرام دستگیر، مریم دولت آبادی و سمیه کریمی بهترین‌ها بودند.
 
در پایان به همه دوستان لوح تقدیر اهدا و عکس یادگاری گرفته شد. این کارگاه با هدف ایجاد همبستگی و همدلی هنرمندان نقاشی آبرنگ. حمایت از هنرمندان نقاشی آبرنگ. ارتقای سواد بصری بازدید کنندگان. گسترش نقاشی آبرنگ و مشارکت و حضور فعال هنرمندان بر برنامه‌های فرهنگی و هنری نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق و ارتقای توانمندی هنرمندان علاقه‌مند در منطقه برگزار شد.
 
گفتنی است آثار تولید شده در فرهنگسرا نگهداری و قرار است نمایشگاهی از این آثار برای بازدید عموم برگزار شود.
نظر شما