شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۴
کد خبر: ۸۴۳۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
مصطفی خُرامان، در نشست «چهره به چهره» بخشی از کتابش را خواند
مصطفی خرامان، نویسنده کودک و نوجوان در چهارمین نشست «چهره به چهره» در فرهنگسرای انقلاب بخش‌هایی از کتاب «دختران علیه دختران» را خواند و درباره نویسندگی با مهمانان این نشست صحبت کرد.
«دختران علیه دختران» در نشست چهره به چهرهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این نشست که صبح شنبه ۳۰ آبان با حضور دانش آموزان پایه هفتم دبستان دخترانه «نرجس» برگزار شد، خرامان، بخش‌هایی از داستان «دختران علیه دختران» را خواند و درباره بخش‌های بعدی کتاب با مهمانانش صحبت کرد.

در ادامه خرامان درباره فوت و فن‌های نویسندگی به بچه‌ها توصیه‌ کرد و گفت: برای نویسندگی، انشا نوشتن را جدی بگیرند.

وی در ادامه رمان «بازجویی خانواده قلندری» را که رمانی پلیسی برای نوجوانان است به مهمانان این نشست اهدا کرد و برای علاقه‌مندان آن را امضا کرد. 
 
در پایان شرکت کنندگان در چهارمین نشست «چهره به چهره» با این نویسنده عکس یادگاری گرفتند.

کتابخانه آفتابگردان بر اساس سنت هفته کتاب، همه مهمانان را به عضویت رایگان میهمان کرد و نازیلا عبدالرحیمی، مسئول این کتابخانه آن‌ها را با بخش‌های مختلف کتابخانه آشنا کرد و نحوه کار کردن با کتاب‌های مرجع را آموزش داد. چهارمین نشست چهره به چهره با اهدا بسته فرهنگی ازسوی باشگاه جوانه به شرکت کنندگان، پایان یافت. 
 
یکشنبه اول آذرماه، آخرین نشست چهره به چهره با حضور مجیدراستی، نویسنده کودک و نوجوان در کتابخانه آفتابگردان و با حضور جمعی از دانش آموزان دبستان دخترانه شهید محراب مدنی برگزار می‌شود.
نظر شما