دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۲
کد خبر: ۸۴۳۳۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
در روز ۲۷ آبان الخاندرو اکسپرو و انریک اوراتیا همراه با حضور امیر عبدالحسینی و مهدی محمدی از موزه عکسخانه شهر بازدید کردند و درباره مباحث موزه‌آرایی و تکنیک‌ها و شیوه‌های آن نکاتی را ارائه کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، الخاندرو الکسپرو (مدرس دانشگاه و مدیر اجرایی شرکت دیتا اکسپورت) Data Export و انریک اوراتیا (مدیر بخش خاورمیانه شرکت) از کشور اسپانیا به همراه امیر عبدالحسینی معاون هنری و مهدی محمدی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از موزه عکسخانه شهر بازدید کردند. 

در این نشست به نکاتی در خصوص معرفی و فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری و شرکت مذکور اشاره شد. سپس الکسپرو نکاتی درباره موزه آرایی، تکنیک‌های آن و شیوه‌های مشارکت بازدید کننده در بازدید از موزه‌های مختلف بر طبق فعالیت اجرایی هر موزه مباحثی را مطرح کردند. 

در ادامه عبدالحسینی تنوع موزه‌ها و فعالیت هرکدام، محتوا، موضوع و مخاطب خاص، انجام برنامه‌های کار‌شناسی شده برای هر کدام به نسبت نوع فعالیت نکاتی را متذکر شدند.  همچنین قرار بر این شد تا پس از هماهنگی‌های مجدد بین طرفین همایشی با همکاری دانشگاه بارسلون و دانشگاهی در ایران برای موزه داران برگزار شود و موارد خاص رد و بدل گردد.
نظر شما