يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۹
کد خبر: ۸۴۳۵۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
سومین نمایشگاه تخصصی آبگینه نگاری سارا رستخیز، دانشجوی دکتری رشته پژوهش هنر دانشگاه الزهرا(س) از تاریخ شنبه ۳۰ آبان ماه به مدت یک هفته در سالن شماره یک فرهنگسرای ابن سینا بر پا است.
«آبگینه نگاری» در نگارخانه ابن سینا بر پا می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سارا رستخیز نمایشگاه‌های متعددی از جمله «نماز در آیینه میراث فرهنگی در موزه ایران باستان»، «بخش هنری آثار پذیرفته شده در نمایشگاه بین المللی قران کریم» «نخستین نمایشگاه پیشکسوتان و شاخصین صنایع دستی استان تهران در باغ موزه قصر» «نمایشگاه تخصصی مینای شیشه در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی» را در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌اند. 
 
رستخیز فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۸۰ با ورود به رشته کار‌شناسی صنایع دستی در دانشگاه سوره آغاز کرده و بعد از اتمام دوره کار‌شناسی ارشد در رشته پژوهش هنر به صورت تخصصی به مدت پنج سال مشغول به انجام هنر نقاشی روی شیشه است. وی مولف کتاب «تراش روی شیشه» و دانشجوی دکترای پژوهش هنر دانشگاه الزهرا است. 
 
شهروندان و علاقه‌مندان به هنر‌های تجسمی می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه که تا تاریخ ۵ آذرماه ادامه خواهد داشت، به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما